Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна еку, светещ "code"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смяна еку, светещ "code"

    Здравейте колеги,
    Сменям еку и пробвам вече 2ро на което не му гасне кода при контакт. Та реших да попитам "Аз ли не правя нещо като хората?" Ето проста схема на това което правя. #1 е оригинално, аз го връзвам по #2. Другото особено е че инсталацията ми е за 2.10.4 , аз пробвам с 2.10.3 (разликата доколкото знам е само в термостата) , но ключ2, гривна2 и имоб2 са си от въпросното 2.10.3. Разбира се като дам контакт, веднага ми се пуска перката на радиатора поради липса на термостат в него, както е при 2.10.3 инсталацията, но не би трябвало да пречи на колата да запали. За да съм сигурен, че поставям ключ2 правилно в гривната пробвах с моите ключ и гривна кога пасват - стига ключа да е в гривната, code-а гасне.
    Дайте някакви други идеи за проба или пък има още някъде друга защита ?!?!

    ПП: Без да се пробва ЕКУ-то, може ли да се разбере 2.10.3 или 2.10.4 е ?

    Last edited by spellmaste; d.m.y г., 19:25.

  • #2
    Първоначално публикувано от badmadafaka
    Същата драма се получи на кола, която беше с 2.10.3 но собственика и си мислеше, че е с 2.10.4 - пробвахме твоята схема с едно еку 2.10.4 и пак светеше кода...
    А и друго - в гривната дето слагаш ключа само колкото да се прочете кой ключ слагаш - този с кафявата дръжка или някой с червена..? Мисля, че в точно тази операция дето я правиш може да запали само ако в гривната за иммото е червен ключ.
    ами едното е с кафювия, другото което пробвах днес си беше с червения, пълна загадка Оо

    Comment


    • #3
      По номера по Бош може да се познае дали е 2.10.3 или 4.
      2.10.3 - средните три цифри са 203
      2.10.4 - средните три цифри са 204
      Пример 0 281 204 ХХХ - 2.10.4
      Като се отвори също, се познава.
      При 2.10.4 може да се премахне имобилайзера сравнително лесно. Има и разлики в инсталацията за дебитомера при двете ЕКУ-та.

      Само не разбрах " ИМОБ 1" от втората рисунка за какво го ползваш?
      Last edited by Ilko Ivanov; d.m.y г., 01:01.
      Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
      Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
        По номера по Бош може да се познае дали е 2.10.3 или 4.
        2.10.3 - средните три цифри са 203
        2.10.4 - средните три цифри са 204
        Пример 0 281 204 ХХХ - 2.10.4
        Като се отвори също, се познава.
        При 2.10.4 може да се премахне имобилайзера сравнително лесно. Има и разлики в инсталацията за дебитомера при двете ЕКУ-та.

        Само не разбрах " ИМОБ 1" от втората рисунка за какво го ползваш?
        Мерси

        1 не го ползвам, седи си закачен под волана

        Comment

        Working...
        X